پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره نوعی پارتیشن است که علاوه بر جداسازی قسمت های مورد نظر در یک مکان ، عملکرد بالایی در جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی دارد. این پارتیشن برای چند تکه سازی فضای داخل و ایجاد نظم به کار می رود. جنس آن از نوع MDF و یا آلومینیم با رنگ های بسیار زیبا است. پارتیشن دوجداره بسیار کاربردی است و ویژگی های متمایزی نسبت به بقیه پارتیشن ها دارد که می توانید بنابر نیاز خود و صحبت با مشاوران و تحقیق کامل یکی از آن ها را انتخاب کنید. در این نوع پارتیشن از آنجایی که از MDF که دارای قطر شانزده میلیمتر است استفاده شده ، بسیار مستحکم می باشد. همچنین وجود فضایی مناسب میان ستون ها و تیرهای افقی این پارتیشن را برای تعبیه کابل های تلفن و برق و … مناسب کرده است. و از خود پارتیشن به عنوان داکت استفاده می شود .علاوه بر این ها زیبایی ظاهری پارتیشن دوجداره آن را بسیار منحصر به فرد کرده است.

عملکرد پارتیشن دو جداره :

پارتیشن دوجداره

علاوه بر جلوگیری از صدا و کاهش صدای اتاق مجاور باعث عایق بندی حرارتی نیز میشود که در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و به نوعی پارتیشن دو جداره از اتلاف انرژی جلوگیری میکند . دو جداره بودن پارتیشن باعث ایستایی و مقاومت بیشتر پارتیشن تسبت به مدل پارتیشن تک جداره می شود . همین استقامت پارتیشن دوجداره باعث می شود که پارتیشن در طول دوره استفاده اصطحلاک کمتری داشته و نیاز به نگهداری و سرویس برعکس مدل تک جداره نداشته و اچس از مدتی احتیاج به رگلاژ ندارد . استفاده از این نوع مدل پارتیشن دوجداره که بهترین در نوع و مدل خود می باشد به تمامی مصرف کنندگان توصیه می شود چرا که نصب و استفاده از امکانات پارتیشن دوجداره نوعی آینده نگری محسوب می شود . تماسهای مکرری از دوستان را داشته ایم که میخواستند به طول یا ارتفاع پارتیشن خود اضافه نمایند و این امر برای پارتیشن تک جداره میسر نبود . مشکلاتی از قبیل عدم تطابق رنگ به علت قدیمی بودن این مدل پارتیشن که اکثر مواقع هم به جای ام دی اف از نئوپان استفاده شده بود مزید بر علت بود . پارتیشن دو جداره به علت ضخامت قابل توجه خود هنگام باز و بسته شدن درب آن دچار لرزش و صدا نمیشود و در مدل تک جداره هنگام باز و بسته شده درب به مرور زمان کل بدنه پارتیشن به لرزش خواهد افتاد . نکته بعدی در خصوص پارتیشن دوجداره ضخامت 13 سانتیمتری آن به ما این اجازه را خواهد داد که بدون اتصال به زمین به نصب پارتیشن اقدام کنیم . در بسیاری از مدلهای تک جداره پارتیشن قسمت آلومینیومی به زمین پیچ می شود که این کار برای کارفرما خوشایند نیست . برای عایق بیشتر جهت صداگیری میتوان در بین جداره های پارتیشن دو جداره از فوم بی صدا یا از پشم شیشه استفاده کرد وبه راحتی این نوع پارتیشن در اتاق جلسات کاربرد دارد . پس با کمی هزینه بیشتر نسبت به پارتیشن تک جداره می توان آینده نگری کرد و پارتیشنی مناسب با کارایی بسیار بالا انتخاب نمود و از امکانات آن بهره برد . در این سایت سعی شده تا مطالب به روز و اطلاعات جامع در مورد پارتیشن دوجداره در اختیار شما قرار گیرد تا در امور اداری موفق تر باشید . از آنجا که برای گرد آوری مطالب در مورد پارتیشن زحمات زیادی کشیده شده تا مشتری ای که در جستجوی پارتیشن می باشد اطلاعات کافی کسب نماید لذا از همکاران عزیز خواهش میشود مطالب این سایت را کپی برداری نفرمایند و در صورت استفاده از مطالب پیرامون پارتیشن از این سایت منبع را حتما ذکر بفرمایند تا اصول اخلاقی حفظ و محترم شمرده شود .

پارتیشن دوجداره

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن اداری برای جداسازی بخش های مختلف اداره مثل محل نشستن اپراتورها، منشی و کارمندان از یکدیگر به کار می رود. با استفاده از پارتیشن بخش های مختلف از یکدیگر متمایز می شوند و از تداخل و شلوغی جلوگیری می شود. معمولا ادارات و شرکت هایی که متراژ پایینی دارند و یا نقشه آن ها طوری است که دارای یک سالن بزرگ هستند و از لحاظ تعداد اتاق کم دارند استفاده از پارتیشن اداری بسیار مناسب است. در این شرایط چون ارتباط چهره به چره قطع می شود تمرکز کاری کارمندان بر روی کارشان بیشتر می شود و از طرفی تا حدودی از انتقال صدا بین بخش های مجزا جلوگیری می شود. در جاهایی که اقدام به نصب پارتیشن اداری شده این موضوع به مدیران اثبات گردیده و تمامی مدیران از نصب پارتیشن خوشحال بودند چون باعث افزایش راندمان و بهره وری شده بود . پارتیشن ها انواع مختلفی دارند اما در تمامی آن ها اول بحث کیفیت و بعد زیبایی حرف اول را می زنند.

خرید پارتیشن اداری

برای خرید یک پارتیشن دوجداره اداری خوب و ایده آل باید به نکاتی توجه نمود که بصورت خلاصه به آن اشاره میکنیم .

اول باید دقت داشته باشیم که تولید کننده یا فروشنده حتما از ام دی اف MDF مرغوب استفاده مینماید و از نئوپان یا لترون برای پایین آوردن قیمت پارتیشن استفاده نمیکند . معمولا برای پارتیشن از ام دی اف های با ضخامت 16 میلیمتر و بصورت عاج دار استفاده میکنند که در مقابل ساییدگی مقاومت دارد . از ام دی اف براق یا های گلس هم میتوان در بعضی از جاها استفاده کرد . مسئله بعدی اسکلت یا استرگچر پارتیشن میباشد برای داشتن یک پارتیشن با استقامت خوب حتما از ام دی اف با ضخامت 25 میل باید استفاده گردد این ستونها بصورت عمودی و افقی ما بین بلوکهای پارتیشن استفاده میشوند . نکته بعدی نوار پی وی سی دور ام دی اف ها میباشد . و چون فقط سطح ام دی اف روکش دارد باید دقت کرد که لبه های آن به خوبی با نوار پی وی سی پوشاده شوند و عایق شود . در این مورد نیز از روگش پی وی سی مرغوب که اغلب کره ای هستند استفاده میشود ولی باید دقت نمود که ضخامت این روکش نباید کمتر از 2 میلیمتر باشد . بعضی از دوستان و همکاران محترم ممکن است برای پایین آوردن قیمت +پارتیشن اداری از این نوع روکش استفاده کنند که اصلا پیشنهاد نمیشود . نکته آخر در مورد سیستم نصب میباشد که منظور زیبایی و مدولار بودن (قابلیت جابجایی) پیشنهاد میشود از سیستم الیت استفاده شود و جدا از نصب پارتیشن اداری دوجداره توسط میخ بادی و پیچ روی کار خودداری فرمایید. امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب و خریدتان راهنمایی کرده باشیم .شما با مراجعه به قسمت نمونه کار پارتیشن و با دیدن تصاویر پارتیشن می توانید بهترین مدل پارتیشن و همینطور بهترین رنگ پارتیشن را برای اداره و شرکت خود سفارش دهید . موفق باشید.

نمونه یک دیوایدر (جدا کننده ) اداری یا همان پارتیشن اداری را در شکل زیر ملاحظه فرمایید :

 

پارتیشن
پارتیشن اداری دوجداره

 

دکوراسیون اداری

دکوراسیون ادارای : توضیحاتی که در این بخش ارائه می دهیم میتواند برای افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران و بازدید کنندگان از این سایت در مورد دکوراسیون اداری مفید باشد . در ابتدا به این موضوع می پردازیم که دکوراسیون اداری چه نقشی برای پیشرفت و بهبود کار و شغل ما دارد و تاثیر آن در کسب و کار ما چیست و بعد برای ایجاد یک فضای مناسب اداری و چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم.

دکوراسیون اداری و نقش آن در کسب و کار

دکوراسیون اداری از دوجنبه برای شرکت یا دفتر کار ما تاثیر گذار میباشد اول روی خودمان و نیروی انسانی و پرسنل محل کار و بعد روی مشتریان و مراجعه کنندگان ما. اولین تاثیر یک محل کار با دکوراسیون ایدآل میتواند بر ایجاد نظم و ترتیب باشد همچنین باعث آرامش و نشاط روحی گردد که منجر به بالا رفتن راندمان کاری میشود . از این رو بهتر است دکوراسیون و پیدمان بر اساس نوع فعالیت باشد و با آن متناسب بوده و سازگاری داشته باشد. برای مراجعه کنندگان و ارباب رجوع نیز این مسئله اثر بخش است و به دنبال یک احساس خوب میتوان با مشتری یک رابطه کاری خیلی خوب برقرار کرد .برای مثال نوع چیدمان مبلمان اداری در جانمایی پرسنل تاثیر دارد توجه به جا و مکان پرسنل نیز مهم است برای مثال مراجعه کننده دفتر کار شما باید بلافاصله پس از ورود متوجه حضور منشی شرکت یا محل کار شود تا بتواند توسط وی راهنمایی شود یا اتاق مدیریت یا جلسات نباید به درب ورودی نزدیک باشد .توجه به نور محیطی و روشنایی هم نقش به سزایی در این رابطه دارد و بسیار موثر است . در ضمن اهمیت دادن به دکوراسیون محل کار ارج نهادن به پرستیژ و شخصیت کاری خود شماست همانگونه که همه ما سعی بر آن داریم تا به پوشش و لباس خود اهمیت دهیم تا ظاهر مناسبی داشته باشیم در مورد محل کار هم این پوشش همان دکوراسیون اداری محل کار ما میباشد . ارباب رجوع وقتی وارد محیطی جذاب شود احساس بهتری داشته و حس اعتماد بیشتری را به شما دارد و شما هم با اعتماد به نفس بیشتری به کارهای مشتری و مراجعه کننده خود می پردازید و این قضیه برد برد می باشد . حالا نگاهی به دفتر کار خود بیندازید ، فرض کنید در دفتر خود مهمان هستید آنگاه چه حسی دارید ؟ آیا از وضعیت دکوراسیون خود راضی هستید ؟ اگر جواب شما مثبت است خوب این برای شما بسیار عالی می باشد ولی اگر فکر میکنید دکوراسیون اداری شما مناسب و برازنده شما نیست چه باید کرد ؟ از کجا شروع کنیم و مطمئن باشید اگر برنامه ای برای ایجاد محیط بهتر و زیباتر و رفع نواقص محل خود نداشته باشید هیچ وقت به اصلاح آن نمی پردازید در اینجا سعی میکنیم به شما برنامه ای ارائه دهیم تا راحت تر در مورد قضیه مذکور تصمیم گیری نمایید .

بهتر است یک روز که به محل کار خود مراجعه میکنید از خیابان و یا کوچه نگاهی به ساختمان بیندازید وضع آن چطور است ؟ آیا نمای قابل قبولی دارد؟ پنجره ها و درب ورودی را با ساختمانهای امروزی مقایسه کنید . نه اشتباه نکنید منظور این نیست که اگر از ظاهر ساختمان خوشتان نیامد اقدام به تخریب ساختمان و احداث بنای جدید بفرمایید . شاید بتوان بعضی از نقصها را با یک هزینه اندک و با مطرح کردن آن با مدیر ساختمان و ساکنین برطرف نمود . هدف بعدی را باذکر مثال بیان خواهم نمود وقتی ما برای خرید لباس نو می رویم آنرا پروو کرده و یک با میپوشیم که علاوه بر سایز ببینیم اصطلاحا آن لباس به ما می آید یا نه ؟ در مورد دکور اداری هم همینطور است باید دکوراسیون داخلی اداری ما با کل مجموعه و ساختمان اصلی هم خوانی داشته و متناسب باشد . در برخی موارد خرید و یا اجاره محل اداری و واحد اداری جدید مقرون به صرفه تر می باشد . مسیر ورود ارباب رجوع را نگاهی بیندازید ایشان در طی مسیر تا اتاق جلسه شما با چه صحنه هایی رو یرو میشود ؟ اشکالات را تا حد ممکن و با صرف بودجه عقلانی بر طرف نمایید . خوب رسیدیم به واحد اداری شما درب را باز کنید ! معمولا انتظار میرود براحتی منشی و یا مسئول دفتر کار خود را ببینید تا توسط او راهنمایی شوید  . آیا از وضع میز منشی و نظم و ظاهر آن راضی هستید ؟ اگر از صحنه ای که میبینید راضی نیستید و یا میز و محل منشی مناسب نیست نسبت به اصلاح آن اقدام کنید . این ورودیه کارت ویزیت کاری شماست به آن اهمیت دهید.

معرفی دپارتمان دکوراسیون اداری دکومد

گروه دکومد یکی از فعالان  در حوزه دکوراسیون اداری می باشد ، از خدمات این گروه می توان به طراحی دکوراسیون اداری ، اجرای دکوراسیون اداری ارائه انواع مبلمان اداری اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. سعی برآن داریم تا بتوانیم خدمتی در جهت کمک به دستیابی اهداف شما انجام دهیم لطفا ما را با نظرات خود در این امر یاری بفرمایید . صنعت دکوراسیون و مبلمان اداری ایران طی سالهای اخیر روند رو به رشدی را به لحاظ کمی و کیفی و همچنین استقبال طرفداران خود به همراه داشته است . علاوه برآن با توجه به وجود یک بازار بکر و مستعد در داخل کشور زمینه ارتقای این صنعت بیش از پیش فراهم گردیده است همزمان با رشد و شکوفایی و توسعه این صنعت در داخل و خارج کشور ما هم به نوبه خود تلاش نموده ایم تا در این راستا به نوبه خود سهمی داشته باشیم و در این راستا سعی بر اطلاع رسانی دقیق و معرفی و آشنایی شما عزیزان با این حرفه و تولیدات مربوط به آن را داریم هدف از ایجاد این قسمت در سایت نیز ارتقاء سطح آگاهی خریداران و مصرف کنندگان و ایجاد ترغیب همکاران برای رقابت سالم و روند پیشرفت در جهت کیفیت محصولات می باشد و تلاش میشود تا با بهره گیری از دانش و اطلاعات روز حرکت جدیدی را درعرصه دکوراسیون اداری آغاز کنیم . البته این را هم بگوییم که مجموعه دکوراسیون اداری دکومد به لحاظ صنعتی بزرگ نیست و دوست نداریم تا از خود تعریف کرده باشیم و لی اهداف بزرگی در سر داریم و با عنایت خدائند و کمک و حمایت شما عزیزان و صبر و شکیبایی مشتریان وفا دار خود روند رو به رشد خود را ادامه دهیم تا به اهداف خود برسیم  و این طبیعت انسان می باشد که به تکامل برسد پس این آرزو بر ما عیب نیست .

دکوراسیون اداری چیست ؟

 تمام کارهایی که جهت زیبا شدن و بالارفتن راندمان کاری شود به نوعی دکوراسیون اداری می باشد . پارتیشن اداری , پارتیشن دو جداره , مبلمان اداری , دیوارکوب , دیوارپوش , کاغذ دیواری , میز کارمندی , میز کارشناسی , میز مدیریت , صندلی مدیریتی , صندلی کارشناسی و کنفرانس , کمد , بوفه و قفسه همگی در تشکیل ساختار دکوراسیون یک محل اداری تاثیرگذار هستند و با ایجاد یک سیستم یکپارچه دکوراسیون اداری را شکل می دهند . تنها با فراهم نمودن این اجناس نمیتوان به یک دکوراسیون ایده آل در محل اداری دست یافت . ترکیب رنگ در دکوراسیون اداری و نوع چیدمان یا استفاده بهینه از فضا با استفاده از جداکننده اداری یا پارتیشن اداری در خلق یک دکوراسیون اداری زیبا نقش بسیار مهمی دارند .

decomod

مبلمان اداری

تعریف مبلمان اداری : ( office furniture )

تمام چیدمان ما در محل کار که برای نشستن پرسنل و ارباب رجوع و یا استفاده جهت تحریر و کار و بهینه کردن فضای کاری استفاده میشود مبلمان اداری میباشد . صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی ، میز مدیریتی ، میز کارمندی ، میز منشی و کانتر ، مبلمان انتظار ، میز و صندلی کنفرانس ، کمد ، فایل ، ویترین و حتی پارتیشن جزو مبلمان اداری به حساب می آیند . نحوه انتخاب و خرید مبلمان اداری معمولا سلیقه ای و متناسب با بودجه می باشد و با توجه به جنس و نوع و سازنده قیمتهای مختلفی را در بازار شاهد هستیم . مقرون به صرفه ترین راه خرید مبلمان اداری تهیه آن از تولید کننده و کارگاه تولید کننده مبلمان اداری می باشد . در بازارهایی همچون حسن آباد و یافت آباد شاهد قیمتهای مختلفی هستیم از ارزان تا گران . حال قبل از اقدام به تهیه و اجرای مبلمان اداری به نکاتی جهت یک خرید مناسب اشاره میکنیم .

نکات قابل توجه در خرید مبلمان اداری

قبل از خرید مبلمان اداری حتما باید در ذهن خود یک پلن داشته باشیم در غیر این صورت بدلیل وجود تنوع در بازار حتما سر در گم خواهیم شد . باید بدانیم په میخواهیم و ذهنیت شفافی از محل کار و نوع چیدمان مبلمان اداری و نیاز خود داشته باشیم . می توان بدین منظور محل هایی که در آن قسمت به مبلمان اداری نیاز داریم اندازه گیری نمود یا به تدریج اقدام به خرید نمود . گاهی اوقات بدلیل خاص بودن فضا یا محدودیت اندازه ها بهتر است به سراغ تولید کننده مبلمان اداری رفته و از محصولات سفارشی استفاده کنیم . بهترین جنس بکار رفته در میز و کمد یا پارتیشن ام دی اف می باشد.

اغلب مشتریان یا حتی خود فروشندگان قادر به تشخیص ام دی اف از نئوپان نمی باشند پس هنگام خرید فقط به قیمت مبلمان اداری فکر نکنیم و سعی کنمیم تا خریدی هوشمندانه داشته باشیم . ابتدا به ساکن به تفکیک مبلمان اداری می پردازیم و برای این کار اول به سراغ صندلی می رویم که یکی از مهمترین مبلمان اداری پرکاربرد در محل کار می باشد . طبیعی است که در هر محل کاری یک مدیر اصلی وجود دارد صندلی ای که این مدیر بر روی آن مینشیند خصوصیات خاص خود را دارد در مبلمان اداری نام این صندلی ، صندلی مدیریتی نام دارد .

این صندلی معمولا نسبت به سایر صندلیها سایز بزرگتری دارد و هم از لحاظ عرض و هم از لحاظ ارتفاع تکیه گاه کمی بزرگتر می باشد و باعث احساس قدرت در مدیر و متمایز کردن شخص مدیر با سایر صندلیها میگردد . شاید راحت ترین راه برای شناخت مدیر شرکت برای مراجعه کننده یا ارباب رجوع دقت در همین موضوع می باشد و براحتی میتوان مدیر را تشخیص داد . و لی فقط بزرگی مهم نیست و این که هنگام خرید صندلی اداری مدیریتی فقط به سایز آن نباید اهمیت داد توصیه می شود حتما بر روی آن نشسته و امتحان کنید .

آیا روی آن راحت هستسد آیا به میز خود تسلط دارید و … به لحاظ ارگونومیک باید گودی کمر را پوشش داده و پاها بر روی زمین باشند تا احساس راحتی کنیم . در برخی از صندلیها پاها به زمین نمیرند چون علاوه بر ارتفاع تکیه گاه ارتفاع نشیمینگاه صندلی هم بلند است و باید از زیر پایی استفاده نمود توجه به محل قرار گیری دستها هم مهم می باشد . خوب تا اینجا فهمیدیم که خرید مبلمان اداری به همین راحتیها هم که فکر میکردیم نیست . مبلمان جایگاه بسیار مهمی در میان مصنوعات بشری دارد . بیشتر مبلمان ها با توجه به حجمشان و همینطور شکل و اندازه ماهیتی مشخص و معین دارند .

مبلمان اداری

میز کارمندی

میز کارمندی ، میز مدیریتی ، میز کنفرانس میز منشی و هرنوع میز یا کانتری که شما تصور کنید توسط این مجموعه قابل تولید بوده و با توجه به رنگ و اندازه دلخواه شما ساخته و تولید می شوند و ما به عنوان تولید کننده انواع میز و کمد و سایر مبلمان اداری توانایی رفع نیاز شما را داریم و انواع میز و سایر محصولات را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم .

پارتیشن دوجداره مطب دندانپزشکی

پارتیشن مطب دندانپزشکی: این پارتیشن طی در خواست مشتری بصورت دو رنگ ساخته و تولید شد که یک طرف آن ورق ام دی اف هایگلاس سفید رنگ و ( همرنگ با کابینت مجاور که آن هم توسط این مجموعه تولید شده بود ) بوده و طرف دیگر با رنگ ماهگونی که نتیجه کار بسیار جالب و رضایت بخش بود در این پارتیشن که الیت هم می باشد از پرده کرکره سوئدی پانچ دار استفاده شد .

این پارتیشن جهت جداسازی محل ویزیت بیمار از محل انتظار و نشیمن ایجاد شد .

پارتیشن شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)

پارتیشن شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) : بنا به درخواست مشتری پارتیشن اداری مذکور با رنگ بدنه افرا و قابهای گردویی انتخاب گردید . در بعضی از قسمتها مانند اتاق مدیریت از پارتیشن دوجداره با پرده کرکره و در اتاقهای کارمندان پارتیشن با شیشه سندبلاست راه راه استفاده شد . این پارتیشن در اتاق مدیریت سقفی و در قسمت کارمندان نیمه بلند نصب گردید .

پارتیشن دوجداره در ارتفاع پایین

پارتیشن دوجداره در ارتفاع پایین : پارتیشن های اداری ارتفاع کوتاه ،پارتیشن های دوجداره ای هستند که در مکان خای گرم و سرد مورد استفاده قرار میگیرد . زخامت شیشه های دوجداره ی پارتیشن 8 میلی متر میباشد .
بعضا این طرح از پارتیشن اداری لایق مکانهای کارشناسی و اتاق مدیرگروه مثلا مدیریت بازرگانی ، اتاق انتظار افراد و توریست ها و یا مسعول حسابرسی مالی استفاده میشود.و به پرسنل این فرصت داده میشود که در صورت نیاز به مکان وپیرامون دیگر پرسنل دسرسی راحتی داشته باشد و زمانی که به تمرکز و اندیشه ی بیشتری برای کار و مهارت خویش نیاز دارد اتاق خود را از دید دیگر پرسنل خارج سازد تا آنان دید و روعیتی به داخل نداشته باشند .

پارتیشن

نظریه ی گروه پارتیشن اداری دکومد این است که به شرطی دستگاه های باز و بست پرده های سوعدی و تایوانی در اتاق قرار گیرد تا دید گاه های منفی این عمل در مواردی که مسعول کمپانی یا شرکت نمی خواهد . گروه یا جمعی از کار کنان شرکت در صحنه گفتگو بامشتریان ویا خریداران باشد و در مواقع خاصی که مسعول کمپانی بخواهد بر گروهی از کارکنان نظارت برکار را کامل برعهده بگیرد .بدین وسیله دستگاه با باز و بست پرده های سوعدی داخل پارتیشن اداری و پارتیشن ام دی اف در محوطه خارج بدنه وپنل پارتیشن اداری استفاده میشود و دور از دید و دست کارکنان و کاربران می باشد. استواری و ایستادگی پارتیشن اداری و یا همان پارتیشن دوجداره که تا طاق طراحی نشده است فقط از اول و آخر دیوار معلوم است و به این گونه از نوع پارتیشن که بر روی در نصب میشود توصیه می کنیم برای پارتیشن مکان یا فضای مناسبی از اتاق برای نصب کردن را مشخص کنید که در هر سمت پارتیشن دیوار قرار گرفته باشد . برای استحکام و ایستایی این گونه از پارتیشن دوجداره در زمانی که در ازای طول پارتیشن ام دی اف زیاد باشد از میله های وصل شده به طاق استفاده خواهیم کرد و پارتیشن نصب شده را سنگین کرده تا در جای خود مقاوم باشد .
پارتیشن دوجداره در ارتفاع پایین مناسب چه فضاهایی است

این گونه از پارتیشن دوجداره اغلب برای ایجاد فضایی موثر و جلوگیری از ممانعت و آزردگی برای پرسنل واز شلوغی راحتی پرسنل کمپانی انجام میگیرد. ارتفاع این نوع پارتیشن اصولا از 100 تا 150 سانتی متر قابل تقییر می باشد . در این طرح از نمونه پارتیشن دری برای وارد شدن موجود نیست و قسمتی از پارتیشن که باز میباشد برای ورود و خروج کارکنان مناسب است. بصورت ساده در پشت این نوع پارتیشن میز پرسنل یا کاربری استفاده میشود. برای اینکه قسمت پایینی پارتیشن تا ارتفاع 95 سانتی متر چوب بکار میرود و هر گونه وسایلی با پارتیشن حفظ میشود.و کارکنان بطور نشسته بدور از دیدن و اذییت شدن می توانند به کار های روزانه خود برسند .
نحوه ی نصب پارتیشن دوجداره در ارتفاع پایین

پارتیشن دوجداره که به این وسیله از آن بهره مند میشویم برای بکار گیری این نوع پارتیشن دوجداره به این صورت میباشد که این پارتیشن به کف زمین تماس پیدا نمی کند و فقط به دیوار وصل و تماس پیدا میکند شاید کارفرما بگوید که برای وصل مقاوم و محکم قسمت آخر پارتیشن را به صورت چپ وراست متصل شود تا مقاوم و با استحکام تر شود. نظربعدی ما برای شلوغی امکان راکد ماندن پارتیشن استفاده کردن از کشو و کمد میباشد که به دیوار پارتیشن متصل میشود . از سمت 95 سانتی متری از کف به ارتفاع را می توان با پنل چوبی کار کرد توصیه ی پارتیشن بهره مند شدن از پنل تک جداره با استقامت 16 میلی متر می باشد و صلاح است پنل طرح دار باشد . پنل طرح دار هم وابسته به پسندیدن خریدارمیشود که طرح دار یا با نوشتن اسم یا مارکی از شرکت خریدار انجام میشود . این پنل در انواع پارتیشن های دوجداره و پارتیشن های اداری کم ارتفاع قابل تغییر می باشد و وصل شدن کانتر و میز کار به این پارتیشن اداری کم ارتفاع و یا پارتیشن دوجداره بسیار راحت انجام میشود . این نوع از پارتیشن ام دی اف را می توان در بغل یا وسط میز های رسمی و مدیریتی و کاربری هم استفاده کرد .